ח"כ מוסי רז תוקף: "בנט הראה לעולם את סרבנות השלום הישראלית"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מוסי רז תוקף: "בנט הראה לעולם את סרבנות השלום הישראלית"

ח"כ מוסי רז בשיחה עם קול חי: "פעם ראשונה שראש ממשלה ישראלי מתעלם מהפלסטינים כאילו הם לא קיימים. לא ציפיתי שיגיד את הדעות שלי, אבל אפילו נתניהו דיבר על שתי מדינות"

מוסי רז צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ח"כ מוסי רז (מרצ) תוקף את ראש הממשלה, נפתלי בנט על נאומו באו"ם ועל קביעתו שהממשלה לא תקיים תהליך מדיני. "זה מראה לעולם את סרבנות השלום של ישראל".

בפתח השיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, נשאל רז האם לדעתו הממשלה היא אכן 'עשר מעלות ימינה' כמו שאמרו בימינה: "אחרי הנאום באו"ם, אני חושב שהיא אחת עשרה מעלות ימינה. פעם ראשונה שראש ממשלה ישראלי מתעלם מהפלסטינים כאילו הם לא קיימים. לא ציפיתי שיגיד את הדעות שלי, אבל אפילו נתניהו דיבר על שתי מדינות".

"הוא אמר משהו שאף ראש ממשלה לפניו לא אמר", אומר רז "'ממשלתי לא תקיים תהליך מדיני'. זה מביא את סרבנות השלום של ישראל".

רז נשאל האם לא הייתה הסכמה שלא עוסקים בנושאים שנויים במחלוקת: "אם מקפיאים הכל אז גם לא נושאים נאומים. אין דבר כזה להקפיא הכל. כמובן הסכמנו שהממשלה לא תבצע צעדים חד צדדים לכאן או לאן אבל – לא לומר 'ממשלתי מושיטה יד לשכניה לשלום', לפחות כמו שנאמר במגילת העצמאות".

בהמשך אמר רז: "הסוגיה היא איך עוצרים את מעגל האלימות הזה בין ישראל לפלסטינים. רק שלשום היה פוגרום בכפר שיזמו אותו מתנחלים בגיבוי של הצבא". כשהמראיין ציין שמדובר ביוזמה פרטית של המתנחלים והמדינה היא לא זו שנוקטת באלימות, אמר רז: "גם הרשות הפלסטינית לא יזמה מעשה אלים כלשהו".

לדבריו: "ההשוואה הזו, בין מדינה שיש לה צבא וכוח אדיר לבין עם שאין לו את הכלים האלה – היא השוואה נואלת".



0 תגובות